يکشنبه 7 تير 1405 شمسی /6/28/2026 10:17:00 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:88982
  • زمان انتشار:يکشنبه 7 تير 1405-14:23
  • کاربر:

تیم فوتبال مس شهربابک با کسب پیروزی ارزشمند مقابل نیروی زمینی تهران، سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال کشور، صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.
صعود مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور

به گزارش بیرونیت به نقل از پایگاه خبری مس‌پرس، شاگردان قاسم شهبا در تیم فوتبال مس شهربابک در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته‌اول، در دیداری حساس و خانگی با تک‌گل دقایق پایانی محمدحسین باصری موفق شدند نیروی زمینی تهران را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و برای نخستین‌بار در تاریخ این باشگاه، جواز حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را به‌دست آورند.

مس شهربابک تا پایان هفته سی‌ویکم با ثبت ۱۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و تنها ۴ شکست، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشت و با اقتدار صعود خود را قطعی کرد.

پایگاه خبری مس‌پرس این موفقیت بزرگ را به دست‌اندرکاران باشگاه مس شهربابک، مردم شریف و ورزش‌دوست شهربابک، خانواده بزرگ صنعت مس، کارکنان و کارگران پرتلاش شرکت و همچنین همه فوتبال‌دوستان استان کرمان تبریک می‌گوید و برای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین