به گزارش معدننامه، جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸، به ریاست بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی و سرممیزی علیرضا عبادی سرممیز شرکت SGS و چند تَن از مدیران فولاد خوزستان در سالن کنفرانس مدیرعامل برگزار شد.
به منظور بهبود مستمر رضایت مشتریان، با انتخاب الگوی راهنمای استانداردهای بینالمللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ (ویرایش سال ۲۰۱۸)، موضوع رسیدگی به شکایت مشتریان و پایش و سنجش رضایت مشتری فراتر از ایزو ۹۰۰۱، در دستور کار قرار گرفت و شرکت فولاد خوزستان با تایید انطباق نظام مدیریت، جهت کسب گواهی توصیه شد.
این گزارش حاکیست، مراحل استقرار این نظام شامل: انجام ممیزی داخلی، برگزاری جلسه بازنگری مدیریت، بازنگری مستندات مرجع، تدوین و انتشار خط مشی جدید، اجرای آموزشهای تخصصی تکمیلی و بازنگری و اصلاح بخشی از زیر ساختهای IT است.
عبادی سرممیز شرکت SGS نقاط قوت فولاد خوزستان را، تعهد مدیریت ارشد سازمان، فرآیند آموزش مدیران و کارکنان ذیربط و نیز اقدامات انجام شده بعد از پیش ممیزی بیان کرد.
گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان زیرساختهای لازم را برای استقرار این نظام از سالهای گذشته در اختیار داشته است و در شش ماه اخیر اقدامات اصلاحی مناسبی، بر اساس این زیرساختها با محوریت معصومه شهنیانی، مدیر تحقیقات و بازاریابی فروش و سایر مدیران شرکت انجام گرفته است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست