• گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:5847
  • زمان انتشار:يکشنبه 30 تير 1398-12:42
  • کاربر:
برای اولین بار در شرکت فولاد خوزستان رقم خورد:

گواهی انطباق با نظام مدیریت بهبود رضایت مشتری بر اساس استاندارهای بین‌المللی راهنما با موفقیت کسب شد.
کسب گواهی انطباق با نظام مدیریت بهبود رضایت مشتری

به گزارش معدن‌نامه، جلسه اختتامیه ممیزی شخص ثالث یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸‌، به ریاست بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی و سرممیزی علیرضا عبادی سرممیز شرکت ‌SGS و چند تَن از مدیران فولاد خوزستان در سالن کنفرانس مدیرعامل برگزار شد.
به منظور بهبود مستمر رضایت مشتریان، با انتخاب الگوی راهنمای استانداردهای بین‌المللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ (ویرایش سال ۲۰۱۸‌)‌‌، موضوع رسیدگی به شکایت مشتریان و پایش و سنجش رضایت مشتری فراتر از ایزو ۹۰۰۱‌، در دستور کار قرار گرفت و شرکت فولاد خوزستان با تایید انطباق نظام مدیریت، جهت کسب گواهی توصیه شد.
این گزارش حاکیست، مراحل استقرار این نظام شامل: انجام ممیزی داخلی، برگزاری جلسه بازنگری مدیریت، بازنگری مستندات مرجع، تدوین و انتشار خط مشی جدید، اجرای آموزش‌های تخصصی تکمیلی و بازنگری و اصلاح بخشی از زیر ساخت‌های IT است.
عبادی سرممیز شرکت ‌SGS نقاط قوت فولاد خوزستان را، تعهد مدیریت ارشد سازمان، فرآیند آموزش مدیران و کارکنان ذیربط و نیز اقدامات انجام شده بعد از پیش ممیزی بیان کرد.
گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان زیرساخت‌های لازم را برای استقرار این نظام از سالهای گذشته در اختیار داشته است و در شش ماه اخیر اقدامات اصلاحی مناسبی، بر اساس این زیرساخت‌ها با محوریت معصومه شهنیانی، مدیر تحقیقات و بازاریابی فروش و سایر مدیران شرکت انجام گرفته است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0