به گزارش معدننامه، این نشست ظهر امروز ۱۵ تیرماه ۹۸ در محل سالن کنفرانس مدیریت عامل انجام شد.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در نشست یادشده گفت: جایگاه و اهمیت کیفیت محصولات، کنترل کیفیت مناسب، تحویل به موقع و تاثیر مهم آن بر بهبود مداوم رضایت مشتری با رویکرد جلب مشارکت همگانی مورد تاکید است.
در ادامه محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: بر طبق روال استاندارد، در اینگونه جلسات بر اساس نیازمندیهای مورد اشاره در متن استانداردهای بین المللی که راهنمای بهبود فرآیندهای مرتبط با بهبود رضایت مشتری میباشند، ورودی های فرآیندها و فعالیت های مرتبط و از جمله نتایج حاصل از ممیزی داخلی و همچنین دوره های قبل مورد بررسی و تحلیل و تصمیم گیری قرار گرفته و با مستند سازی در صورت جلسات بازنگری مدیریت مورد پیگیری اثربخش بوسیلهی صاحب این فرآیند، مدیریت تحقیقات فروش و بازاریابی و همکاری مدیریت تضمین کیفیت قرار میگیرد.
وی در پایان افزود: روز دوشنبه آتی ۱۷ تیرماه ۹۸، پیش ممیزی شخص ثالث، برای حصول اطمینان از انطباق نظام مدیریت با نیازمندیهای این استاندارد مرجع، انجام خواهد شد.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست