به گزارش معدننامه، این نشست ظهر امروز ۱۵ تیرماه ۹۸ در محل سالن کنفرانس مدیریت عامل انجام شد.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در نشست یادشده گفت: جایگاه و اهمیت کیفیت محصولات، کنترل کیفیت مناسب، تحویل به موقع و تاثیر مهم آن بر بهبود مداوم رضایت مشتری با رویکرد جلب مشارکت همگانی مورد تاکید است.
در ادامه محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: بر طبق روال استاندارد، در اینگونه جلسات بر اساس نیازمندیهای مورد اشاره در متن استانداردهای بین المللی که راهنمای بهبود فرآیندهای مرتبط با بهبود رضایت مشتری میباشند، ورودی های فرآیندها و فعالیت های مرتبط و از جمله نتایج حاصل از ممیزی داخلی و همچنین دوره های قبل مورد بررسی و تحلیل و تصمیم گیری قرار گرفته و با مستند سازی در صورت جلسات بازنگری مدیریت مورد پیگیری اثربخش بوسیلهی صاحب این فرآیند، مدیریت تحقیقات فروش و بازاریابی و همکاری مدیریت تضمین کیفیت قرار میگیرد.
وی در پایان افزود: روز دوشنبه آتی ۱۷ تیرماه ۹۸، پیش ممیزی شخص ثالث، برای حصول اطمینان از انطباق نظام مدیریت با نیازمندیهای این استاندارد مرجع، انجام خواهد شد.
مطالب مرتبط