جمعه 30 شهريور 1403 شمسی /9/20/2024 4:04:00 PM
رئیس خانه معدن ایران خبر داد:

رئیس خانه معدن ایران با اشاره به تشکیل کمیته استارتاپ ها گفت: فعالیت استارتاپ های معدنی قادر است تا تفکر سنتی در بخش معدن را مدرن کند. 
زنگ استارتاپ‌های معدنی به صدا درآمد

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن با بیان اینکه استارتاپ بخش معدن را متحول می کند، گفت: مدیران قدیمی صنایع کشور در مقطع فعلی نیاز به ورود به حوزه استارتاپ دارند و وقت آن رسیده با استفاده از دانش‌های نوین فضای فعالیت شرکت‌های معدنی را تغییر داد و چشم انداز روشنی برای بخش معدن ترسیم کرد.

او افزود: برای ترویج استارتاپ‌های معدنی بهتر است فعالان معدنی در راستای ورود به تجارت الکترونیک ذهنیت سنتی خود را تغییر دهند و با بازاریابی محتوایی که یکی از خصیصه‌های این عرصه از کسب و کار است، آشنایی پیدا کنند و بعد برای مخاطبان اعتمادسازی کنند.

بهرامن با بیان اینکه خانه معدن ایران قصد دارد با تشکیل کمیته استارتاپ و حضور نخبگان و متخصصان این عرصه فضای جدیدی برای جامعه معدنی کشور فراهم کند، گفت: ایران تا کنون یک کشور نفتی بوده و سرشار از درآمدهای صنعت نفت بوده در حالی که می‌توان با توسعه کسب و کارهای معدنی از طریق استارتاپ درآمدهای معدنی را افزایش داد.

او ادامه داد: به همین دلیل است که شرکت‌های معدنی باید برای ورود به حوزه استارتاپ خود را با استانداردهای بروز دنیا همگام کنند تا بتوانند تجارت را با بهترین فاکتورها از نظر زمان و هزینه امکانپذیر کنند. بسیاری از مدیران بخش معدن با روش‌های سنتی بازار خود را مدیریت می‌کنند در حالی که با ورود به حوزه استارتاپ می‌توانند بازارسازی کنند و بازارفروش محصولات خود را توسعه دهند. اما این منوط بر این است که شرکت‌های بزرگ معدنی دست از مقاومت در برابر رشد کسب و کارهای جدید بردارند چرا که در بخش معدن بهره وری و مدیریت درست منابع مالی تنها با استانداردهای بروز محقق خواهد شد. 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین