
به گزارش بیرونیت به نقل از پایگاه خبری مسپرس، در پیام سیدمصطفی فیض بهمناسبت صعود تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر آمده است:
در ایام محرّم حسینی که فرهنگ ایثار و استقامت بیش از هر زمان دیگری در جامعه جاری است، موفقیتهایی که با تکیه بر تلاش جمعی، ایمان به توانمندیها و روحیه همبستگی بهدست میآیند، جلوهای مضاعف مییابند. صعود شایسته تیم فوتبال مس شهربابک به لیگ برتر فوتبال کشور نیز نمادی از همین روحیه و ثمره سرمایهگذاری هدفمند در توسعه ورزش و پرورش استعدادهای جوان در مناطق محل فعالیت شرکت ملی صنایع مس ایران است.
برای این موفقیت ارزشمند، از خانواده بزرگ باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک، بازیکنان و کادر فنی قدردانی میکنم و به مردم شریف شهربابک و هواداران تیم و کارکنان پرتلاش شرکت ملی صنایع مس ایران خداقوت میگویم.
امیدوارم این دستاورد، سرآغاز موفقیتهای بزرگتر و زمینهساز گسترش نشاط اجتماعی، شکوفایی استعدادهای جوان و اعتلای ورزش کشور و استان کرمان باشد.
سیدمصطفی فیض
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
۷ تیرماه ۱۴۰۵
مطالب مرتبط
