به گزارش بیرونیت، مجید فخاری، مدیر برنامهریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه در این کارگاه به تشریح اهمیت تحلیل تقاضا در راستای بهینهسازی فرآیند تولید و توزیع محصولات تخت پرداخت و بیان کرد که دستیابی به توازن در زنجیره تولید میتواند به افزایش بهرهوری و کاهش هزینهها منجر شود. وی تأکید کرد که با توجه به افق چشمانداز ۱۴۱۰، نیاز است که تمامی ذینفعان صنعت فولاد همکاریهای نزدیکتری با یکدیگر داشته باشند تا بتوانند به نیازهای بازار پاسخ دهند.
در ادامه این کارگاه، فخاری به تشریح روشها و ابزارهای تحلیلی مورد استفاده برای پیشبینی تقاضا پرداخت و به چالشهای موجود در این زمینه اشاره کرد. وی همچنین نمونههایی از موفقیتهای گذشته گروه فولاد مبارکه در زمینه مدیریت تقاضا و بهینهسازی زنجیره تأمین را مطرح کرد.
این کارگاه با استقبال گسترده شرکتکنندگان همراه بود و فرصتی برای تبادل نظر و تجربه بین فعالان صنعت فولاد فراهم آورد و در پایان آن، مدیر برنامهریزی فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه بر لزوم ایجاد یک شبکه اطلاعاتی قوی میان تولیدکنندگان، توزیعکنندگان و مصرفکنندگان تأکید کرد تا بتوان بهطور مؤثری به چالشهای آینده صنعت فولاد پاسخ داد.
مطالب مرتبط