
به گزارش بیرونیت، با این حال، پرسش اساسی این است که چرا این تیمها نتوانستهاند به برندسازی برای بخش معدن و صنایع وابسته کمک کنند؟
با اینکه ۴۳ درصد لیگ برتر فوتبال ایران به شرکتهای معدنی و فلزی وابسته است، اما این باشگاهها نتوانستهاند به برندسازی مؤثر برای بخش معدن و صنایع معدنی کمک کنند. دلیل این ناکارآمدی چیست؟
در مقابل، هلدینگ خلیج فارس که تنها دو سال است وارد فوتبال شده، با در اختیار گرفتن باشگاه استقلال توانسته نام و برند خود را به شکل گسترده وارد خانههای مردم کند و جایگاه رسانهای قابل توجهی به دست آورد.
اما چرا بخش معدن و صنایع معدنی، با وجود حمایت از چندین تیم لیگ برتری، نتوانسته از این ظرفیت به نفع خود استفاده کرده و در سطح ملی برای کلیت صنعت معدن برندسازی کند؟
مطالب مرتبط

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

