
به گزارش بیرونیت، به گفته منابع آگاه، با آغاز مدیریت جدید، ذوبآهن اصفهان بهجای «ساماندهی هزینهها» و «غربالگری ساختارهای ناکارآمد»، نخستین اقدام محسوس را در حذف و محدودسازی ارتباط با رسانههای تخصصی بخش معدن انجام داد؛ اقدامی که از نگاه کارشناسان صنعت، برخلاف مسیر استاندارد روابط عمومی و مدیریت بحران در شرکتهای بزرگ معدنی و فولادی است.
در شرایطی که این شرکت با انبوهی از مشکلات مالی، عملیاتی و مدیریتی مواجه است، روابط عمومی ذوبآهن اصفهان اخیراً اقدام به ارسال دعوتنامه برای حضور در نمایشگاه متافو کرده است؛ اقدامی که به گفته برخی فعالان رسانهای و کارشناسان معدن، «بیشتر جنبه نمایشی داشته و در این فضای بحرانی، اقدامی خندهدار و دور از اولویتهای واقعی شرکت» توصیف شده است.
اکنون پرسش اصلی این است که این بنگاه بزرگ و بیمار اقتصاد معدنی کشور تا چه زمانی باید بار مدیریت فعلی را به دوش بکشد؟
پاسخی که احتمالاً در ماههای آینده و با روشنتر شدن وضعیت عملیاتی، مالی و رسانهای ذوبآهن اصفهان مشخص خواهد شد.
مطالب مرتبط

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

