
۲. عدم طراحی و معرفی ابتکار عمل بینالمللی کریدوری ایران از سوی دستگاههای ذیربط جهت ایجاد تقاضای حملونقل بار و مسافر بینالمللی برای عبور از راهگذرهای ایران
۳. بلاتکلیفی و عدم تصمیمگیری در تعیین اولویتها و زمانبندی احداث پروژههای زیرساختی راهآهنی و بندری
۴. کمبود و فرسودگی ناوگان حملونقل عمومی
۵. کمتوجهی به اقتصاد دریامحور و توسعه منطقه مکران
۶. ایمنی نسبتاً پایین راههای کشور طبق آمار فوتیهای ناشی از تصادفات جادهای.
مطالب مرتبط

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

