دوشنبه 31 شهريور 1404 شمسی /9/22/2025 4:31:30 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:84157
  • زمان انتشار:شنبه 29 شهريور 1404-20:11
  • کاربر:
واحد آموزش ایمپاسکو برگزار کرد؛

دوره آموزشی اصول خدمات و تشریفات با هدف ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای همکاران حوزه خدمات برگزار شد و شرکت‌کنندگان با شیوه‌های استاندارد پذیرایی، آداب میزبانی اداری و اصول بهداشتی آبدارخانه‌ها آشنا شدند.
برگزاری کارگاه آموزشی اصول خدمات و تشریفات

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، کارگاه آموزشی ویژه همکاران خدمات با محوریت اصول خدمات، فنون پذیرایی و تشریفات برگزار شد. در این کارگاه آموزشی ایمپاسکو، مباحث متنوعی از چرایی رعایت اصول تشریفات تا شیوه‌های پذیرایی یک و دو میزبانه و نحوه اجرای صحیح آن از آبدارخانه تا اتاق کنفرانس مورد بررسی و آموزش قرار گرفت.

مدرسان کارگاه ضمن تشریح آداب و شیوه‌های پذیرایی در ادارات و شرکت‌های ایرانی، به موضوعات مهمی همچون تشریفات میزبانی از مهمانان رسمی و اداری، شرح شغل مهمانداران در جلسات و مناسبت‌های کاری، و نیز نحوه چیدمان میز ناهار پرداختند. همچنین آموزش آداب پذیرایی چای، نوشیدنی‌های سرد و گرم و اصول صحیح سرو و چیدمان آنها بخش دیگری از مباحث مطرح شده بود.

یکی از بخش‌های مهم این دوره به اصول آماده‌سازی و رعایت نکات بهداشتی در آبدارخانه‌ها اختصاص داشت. در این بخش، نحوه به‌کارگیری صحیح عناوین سازمانی، اجتناب از اشتباهات رایج در مکالمات و اهمیت نقش نیروی خدمات در ارتقای کیفیت محیط کاری مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین ویژگی‌های فردی و حرفه‌ای یک نیروی خدمات‌رسان شایسته و ارزشمندی فعالیت‌های این همکاران در پشتیبانی از روند اداری و سازمانی یادآوری شد.

این کارگاه با استقبال گسترده همکاران برگزار شد و هدف آن توانمندسازی نیروهای خدمات در جهت ارائه خدمات حرفه‌ای‌تر، رعایت استانداردهای تشریفات اداری و ارتقای کیفیت میزبانی در جلسات و رویدادهای سازمانی عنوان شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین