آنگونه که برخی رسانهها عنوان کردهاند او پیش از این، مدیر روابط عمومی شرکت ملی فولاد ایران بوده است.
در کارنامه او آمده که پیش از این، مدیر روابطعمومی شرکت ملی فولاد ایران بوده است انتشار این سابقه کار از ادریسی سبب شده تا برای برخی از فعالانِ رسانهای این پرسش بهجود آید که آیا شرکت ملی فولاد ایران وجود خارجی دارد؟ مدیر عامل آن کیست؟ مگر این شرکت مدیر روابط عمومی داشته است؟
آنها میپرسند که اگر شرکت ملی فولاد ایران هنوز نفس میکشد پس مدیر روابط عمومی و تیم ارتباطات آن چرا تا به امروز علائم حیاتی از خود نشان ندادهاند؟
به باور فعالان رسانهای اگر سیاستِ چراغ خاموش و سکوتِ سازمانی، در دوره مدیریت ادریسی در ایمیدرو دنبال شود، این سازمان نیز به مانندِ شرکت ملی فولاد ایران. در افکار عمومی به باد فراموشی سپرده خواهد شد و برای سیاستگذارانِ اقتصادی کشور، محلی از اعتنا نخواهد داشت.
از این رو، لازم است تا روابط عمومی و ساختار ارتباطی این سازمان بهنحوی اداره شود تا مجموعه اقدامات ایمیدرو و شرکتهای تابعه در دولت چهاردهم، بازتاب خوبی در رسانهها داشته باشد نه اینکه افراد فقط برای پُر کردن رزومهشان، مسوولیت بر عهده گیرند و منافع سازمانِ خود را در ارجحیت قرار ندهند.
👇 نیمتا را در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:
تلگرام:
t.me/nimtamedia
واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/EE1JZtQ8eqC3qjn3YyiS0s
اینستاگرام:
Instagram.com/nimtamedia
📍 نیمتا؛ مرجع تخصصی نقد خبرنگاران، رسانهها و روابطعمومیها
مطالب مرتبط