بیرونیت:

۱. عمدتا بوی عرق می‌دهند، لباس چروک می‌پوشند و هنگام حرف زدن آب دهنشان بیرون می‌زند.
۱۰ ویژگیِ نسلِ جدیدِ برخی مدیرانِ معدنی، فولادی و فلزی

۲. زمانِ صبحانه خوردن با دهان پُر سخن می‌گویند و پس از اتمام به جای شستن دهانشان، پنیر و گردوی لای دندان‌شان را جلوی جمع، با انگشت پاک می‌کنند

۳. پکیج داخل هواپیما را داخل کیسه مخصوص تهوع کرده و همراه خود به هتل می‌برند

۴. فراتر از دانش و تجربه خود، غرورِ کاذب دارند و به‌جای عملِ مدیریتی، اعمالِ قدرت کرده و افراد لایق را از خود دور می‌کنند

۵. قدرت "نه" گفتن ندارند و برای ماندن در پست خود با درخواست‌های غیر اقتصادی برخی نمایندگان سازش می‌کنند

۶. چون خود را پاسخگو نمی‌دانند، روی منابع بنگاه‌ها احساس مالکیت دارند و گمان می‌کنند همه افراد را با پول می‌توانند راضی نگه دارند

۷. وقتی در جمعی قرار می‌گیرند، با صدای بلند عطسه کرده و ترشحات بزاق خود را در محیط پخش می‌کنند

۸. فرهنگ عذرخواهی ندارند و در مخیله‌شان نمی‌گنجد که عذرخواهی به معنای تسلیم و عقب‌نشینی نیست بلکه از عزت نفس و اعتماد به نفس بالا نشأت می‌گیرد

۹. چون به یکباره مدیرعامل شده‌اند، افراد چاپلوس را کنار خود بیشتر می‌پذیرند و ارادتمندان و چاکران را به شایستگان و منتقدان ترجیح می‌دهند

۱۰. عمدتا متکی بر رابطه‌ها بوده و برای شخصیت خود ارزشی قائل نیستند. به‌جای آنکه "میز" دنبال آنان بیاید، خود به‌دنبال "میز" می‌روند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0