بیرونیت کارنامه مبارکه را بررسی کرد

فولاد مبارکه اصفهان توانست شش ماه ابتدایی امسال را با رشد فروش و درآمد حاصل از آن پشت سر بگذارد.
درآمد 144 همتی فولاد مبارکه در شش ماه نخست

به گزارش خبرنگار بیرونیت، فولاد مبارکه در شش ماه منتهی به 31 شهریور 1403 توانسته 4453 هزار تن محصول را به تولید برساند. در مقایسه با مدت مشابه پارسال با رقم 4456 هزار تن، مبارکه افتی جزئی را در تولید تجربه کرده است. محصول تولیدی اصلی فولاد مبارکه در شش ماه امسال محصولات گرم بوده است.

مبارکه اما در فروش توانسته آمار بهتری را نسبت به پارسال ثبت کند. کل فروش این شرکت در نیمسال نخست، 4102 هزار تن بوده که نسبت به شش ماه مشابه پارسال، 146 هزار تن رشد را نشان می دهد.

گزارش ارسالی فولاد مبارکه به کدال، می گوید که این شرکت در شش ماه امسال بالغ بر 137 هزار میلیارد تومان از محل فروش داخلی خود درآمد داشته است. این در حالی است که درآمد مبارکه از این ناحیه در بازه زمانی مشابه پارسال، کمتر از 112 هزار میلیارد تومان بود.

این آمار نشان می دهد درآمد فروش فولاد مبارکه در مقایسه با شش ماه پارسال، بیش از 22 درصد صعود کرده است.

فولاد مبارکه در بخش صادرات نیز رقم بالغ بر 340 هزار تن را ثبت کرده است. این میزان صادرات سبب درآمدزایی حدود 7200 میلیارد تومانی این شرکت از محل فروش خارجی شده است.

فولاد مبارکه در شش ماه مشابه پارسال حدود 579 هزار تن فروش خارجی داشت و درآمدی 11700 میلیارد تومانی را به دست آورد.

تختال و محصولات گرم و محصولات پوشش دار، نماینده های فولاد مبارکه در بازارهای خارجی طی شش ماه امسال بوده اند که سهم اصلی در اختیار تختال است.

مجموع درآمد فروش داخلی و خارجی فولاد مبارکه در شش ماه نخست امسال 144 هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0