بیرونیت گزارش "وگردش" را بررسی کرد

بانک گردشگری گزارش عملکرد پنج ماهه خود را در سامانه کدال بورس منتشر کرد.
درآمد 10.6 همتی بانک گردشگری در 5 ماه امسال

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این بانک که با نماد "وگردش" در بورس تهران حضور دارد، در بخشی از گزارش ارسالی به سایت کدال، درآمدهای عملیاتی محقق شده خود در پنج ماه نخست امسال را اعلام کرده است.

درآمدهای محقق شده این شرکت در پنج بخش مختلف شامل تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری ها و کارمزد به دست آمده که بالغ بر 10 هزار و 600 میلیارد تومان بوده است.

در ستون "جمع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان مرداد 1403" آمده که بانک گردشگری از محل تسهیلات پرداختی طی پنج ماه ابتدایی امسال، بالغ بر هشت هزار و 900 میلیارد تومان درآمد داشته است. همچنین در ماه مرداد به تنهایی بیش از 1140 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات پرداختی نصیب بانک گردشگری شده است.

بخش کارمزد نیز درآمد بالغ بر هزار میلیارد تومانی را نصیب بانک گردشگری در پنج ماه امسال کرده است. در مرداد نیز این بانک درآمدی بیش از 128 میلیارد تومان در محل کارمزد داشته است.

آیتم بعدی، به درآمدهای حاصل از اوراق بدهی مربوط می شود. در این بخش نیز بانک گردشگری توانسته بیش از 492 میلیارد تومان درآمد کسب کند. در مرداد ماه به تنهایی نیز درآمدی حدودا 123 میلیارد تومان از این محل نصیب بانک گردشگری شده است.

از محل سپرده گذاری نیز بانک گردشگری درآمد بیش از 142 میلیارد تومانی در پنج ماه سال جاری داشته است. در مرداد نیز درآمد حاصل از این آیتم بالغ بر نزدیک به 104 میلیارد تومان بوده است.

در نهایت، درآمد حاصل از سرمایه گذاری های بانک گردشگری در پنج ماه سال جاری نیز بیش از دو میلیارد تومان بوده است. این بانک در مرداد ماه امسال توانسته در مجموع بالغ بر هزار و 500 میلیارد تومان درآمد از محل های پنج گانه کسب کند.

بانک گردشگری اما در گزارش خود آخرین وضعیت تسهیلات اعطایی (مخصوص پنج ماه امسال) را اعلام کرده است.

بر این اساس، مبلغ کل تسهیلات اعطایی این بانک در دوره تحت بررسی، بیش از 14 هزار و 100 میلیارد تومان بوده است. در این بین، بیشترین تسهیلات به "مشارکت مدنی" با رقم بیش از 5400 میلیارد تومان اختصاص دارد. در بخش تسهیلات قرض الحسنه نیز بانک گردشگری در دوره تحت بررسی رقم حدود 242 میلیارد تومان را ثبت کرده است.

این بانک در بخش جعاله نیز حدود 766 میلیارد تومان تسهیلات پرداخته است. در حوزه فروش اقساطی نیز بانک گردشگری حدود 970 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی طی دوره تحت بررسی داشته است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0