به گزارش معدننامه، محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت و نماینده مدیرعامل در نظام مدیریت یکپارچه با اعلام این مطلب افزود: با هدف بهبود مستمر رضایت مشتریان و بر اساس نیازمندیهای مورد نیاز در استانداردهای بین المللی راهنما iso10002 و iso10004 ، خطمشی بهبود رضایت مشتریان که بیانگر تعهدات مدیریت ارشد است، تنظیم و تدوین شد.
وی گفت: بر اساس نیازمندیهای این استانداردهای بین المللی، ضروری است تمامی ذینفعان فرآیندها و فعالیتهای شرکت فولاد خوزستان از مضامین این خطمشی آگاهی یابند و در فرآیند بهبود مستمر رضایت مشتریان مشارکت اثربخش داشته باشد.
لازم به ذکر است که مضامین این خطمشی (تدوین اولیه) متناسب با خطمشی جاری یکپارچه نظام مدیریت، چشمانداز و اهداف استراتژیک تنظیم شده است و در اولین دوره بازنگری، در چارچوب خطمشی یکپارچه قرار خواهد گرفت.
مطالب مرتبط