به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، ابومحمد هاشمی افزود: از جمله استراتژیهای دوره اول سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ می توان به اصلاح ساختار کلان صنعت، توسعه زیرساخت ها و بهبود محیط کسب و کار، توسعه مدیریت و منابع انسانی و توسعه سرمایه¬گذاری و تولید اشاره کرد.
وی اظهار داشت: توسعه منابع تامین گوهرسنگ خام، توسعه سرمایهگذاری و تولید، توسعه بازار داخلی، منطقهای و جهانی نیز به عنوان استراتژی دوره دوم تعیین شده است.
سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در شورای راهبری صنعت گوهرسنگ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاههای دولتی مرتبط و تشکلهای بخش خصوصی و با محوریت ایمیدرو تصویب شده است.
سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای هموارسازی راه توسعه صنعت گوهرسنگ با همکاری با سایر سازمانهای ذیربط دولتی و تشکلهای بخش خصوصی، استراتژیهای تعریف شده در این سند ملی را اجرایی میکند.
مطالب مرتبط