ترکیب عکس و تیتر این ویژهنامه، در نهایت بدسلیقگی انتخاب شده و سطح رئیس ایمیدرو را به مانند کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرهای دورافتاده پایین آورده است.
این ویژهنامه اگرچه برای معرفی دستاوردهای خداداد غریبپور در ایمیدرو منتشر شده اما نحوه طراحی جلد آن بهگونهایست، که تبلیغ را به ضد تبلیغ تبدیل کرده است.
شاید بهتر بود تا از تیترهای کمتر و تصویری مفهومی در آن استفاده میشد تا این ویژهنامه شخصیسازی نشود.
در اینکه غریبپور مدیری موفق در ادوار مدیریتهای گوناگون ایمیدرو بوده شکی نیست اما اینگونه معرفی او، نتیجه عکس خواهد داد.
مطالب مرتبط