• گروه مطلب:| گزارش| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:11392
  • زمان انتشار:شنبه 10 اسفند 1398-16:30
  • کاربر:

تصویر بالا طرح روی جلد ویژه‌نامه عملکرد یکساله ایمیدرو را نشان‌می‌دهد که امروز منتشر شده است. ویژه‌نامه‌ای که به لحاظ حرفه‌ای، "اصول صفحه‌آرایی" و "تیترزنی" را رعایت نکرده است.
رسانه‌داری به جای ارتباط با رسانه‌

ترکیب عکس و تیتر این ویژه‌نامه، در نهایت بدسلیقگی انتخاب شده و سطح رئیس ایمیدرو را به مانند کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرهای دورافتاده پایین آورده است.

این ویژه‌نامه اگرچه برای معرفی دستاوردهای خداداد غریب‌پور در ایمیدرو منتشر شده اما نحوه طراحی جلد آن به‌گونه‌ایست، که تبلیغ را به ضد تبلیغ تبدیل کرده است.

شاید بهتر بود تا از تیترهای کمتر و تصویری مفهومی در آن‌ استفاده می‌شد تا این ویژه‌نامه شخصی‌سازی نشود.

در اینکه غریب‌پور مدیری موفق در ادوار مدیریت‌های گوناگون ایمیدرو بوده شکی نیست اما اینگونه معرفی او، نتیجه عکس خواهد داد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0