پنجشنبه 1 آذر 1403 شمسی /11/21/2024 11:41:57 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:76642
  • زمان انتشار:چهارشنبه 30 آبان 1403-15:57
  • کاربر:

به‌دنبال انتشار مطلبی در "نیم‌تا"، با تیتر "مگر شرکت ملی فولاد ایران، روابط‌عمومی داشته است"، مدیر جدید روابط عمومی ایمیدرو با برخوردی حرفه‌ای، مودبانه و دارای سعه‌صدر، نسبت به این مطلب واکنش نشان داد.
واکنش حرفه‌ای مدیر روابط عمومی ایمیدرو به یک مطلب

نیم‌تا با آرزوی موفقیت برای "سولماز ادریسی" در ایمیدرو، یادآور می‌شود که برخی مدیرانِ روابط‌عمومیِ سازما‌ن‌ها و بنگاه‌هایِ بزرگِ اقتصادی که صرفا بر اساس روابط و بدون داشتن استراتژی رسانه‌ای، در طول سال‌های گذشته، مشغول به‌کار شده‌اند، همواره از ابتدایی‌ترین عناصرِ ارتباطاتی بی‌بهره بوده و بنگاه خود را با مشکلاتِ زیادی مواجه کرده‌اند.

▫️از آنجا که بخش بزرگی از کار روابط‌عمومی‌ها، ارتباط با رسانه‌ها‌ست، شاید بهتر باشد که از نظرِ کارشناسیِ خبرنگاران، بهره گیرند و بنگاه‌هایِ خود را به سمت حکمرانی بهتر، کوچ دهند.

▫️هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین مشکلاتِ برخی از روابط‌عمومی‌ها، رفتارهای نابالغانه‌ای همچون "قهر با خبرنگاران"، "شکایت از رسانه‌ها" و "بکار بردن ادبیاتی پرخاشگرانه توام با تهدید و الفاظِ ناپسند" است.

▫️در چنین فضایی لازم است تا افرادی در روابط‌عمومی سازمان‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بکار گرفته شود که با ادبیات خبرنگاران آشنا بوده و براساس اصول حرفه‌ای با رسانه‌ها ارتباط برقرار کنند نه خلق خویِ شخصی‌شان.

👇نیم‌تا را در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

تلگرام:
t.me/nimtamedia

واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/EE1JZtQ8eqC3qjn3YyiS0s

اینستاگرام:
Instagram.com/nimtamedia

📍 نیم‌تا؛ مرجع تخصصی نقد خبرنگاران، رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین