جمعه 2 آذر 1403 شمسی /11/22/2024 10:52:14 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:76551
  • زمان انتشار:يکشنبه 27 آبان 1403-8:8
  • کاربر:

چهاردهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور شرکت های تولیدی و صنعتی و دیگر بنگاه های فعال کشور ۲۳ آبان ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی صدا سیمای برگزار شد.
تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد

به گزارش بیرونیت، رعایت حقوق مصرف کننده، آشنایی با روش های جهانی تعامل با مشتریان و ذینفعان، راه های افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری، تبیین جایگاه کیفیت و بهره‌وری محصول، افزایش فضای رقابتی در شرایط مختلف بازار، نقش مشتری و شیوه‌های نوین رهبری بازار، تقویت استراتژی‌های سازمان جهت برآورده نمودن نیازهای مشتریان از جمله اهداف برگزاری این اجلاس سراسری بود.

در این مراسم از شرکت فولاد خوزستان بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط کمیته علمی، تقدیر و در همین راستا تندیس زرین رضایتمندی مشتری به فولاد خوزستان اهدا شد. گفتنی است، مجید عبیات مدیر صادرات فولاد خوزستان به نیابت از مدیرعامل، تندیس زرین این اجلاس سراسری را دریافت نمود.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین