جمعه 27 مهر 1403 شمسی /10/18/2024 12:47:38 PM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:75838
  • زمان انتشار:شنبه 21 مهر 1403-9:37
  • کاربر:
با عنوان« آرمان برتر»را آغاز کرد

شرکت صنعت فولاد شادگان در اقدامی نوآورانه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، طرح تربیت کارآفرین از میان جوانان مستعد شادگانی تحت عنوان" آرمان برتر" را آغاز کرد.
مهندس کهزاد: زمینه کارآفرینی جوانان شادگانی در عرصه ملی و بین المللی فراهم شد

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، مدیرعامل این شرکت مشکل عدم اشتغال در شهرستان شادگان را یکی از مهمترین دغدغه های مردم برشمرد و با بیان اینکه ظرفیت جذب شرکت نمی تواند پاسخگوی تقاضاهای بی‌شمار جوانان این خطه باشد، گفت: ما نیز همچون سایر شرکت های صنعتی بزرگ، محدودیت‌هایی را برای بکارگیری نیروی انسانی داریم، بنابراین بر یافتن راهی متمرکز شدیم تا زمینه را برای تربیت کارآفرینان از میان جوانان شادگانی فراهم آورده، افرادی ارزش آفرین را در سطح ملی و بین المللی آموزش داده و آنها را وارد بازار کسب و کار کنیم.
مهندس حسین کهزاد افزود: طرح آرمان برتر که با مشارکت دانشگاه های تهران و صنعتی شریف اجرا می شود، قرار است ۹۰ نفر از میان بیش از ۲۰۰ استعداد برتر شادگانی را تحت پوشش کامل آموزشی کارگاهی قرار دهد که با توجه به ظرفیت ها و منابع موجود در کشور عزیزمان ایران، این ۹۰ نفر کسب و کارهای مناسب را راه اندازی کرده و خود برای سایر جوانان منطقه اشتغالزایی خواهند کرد.

وی این طرح که به صورت کامل با اعتبارات مالی شرکت صنعت فولاد شادگان حمایت می شود را مهمترین خدمت این شرکت در عرصه مسئولیت های اجتماعی سازمان در قبال مردم شریف شادگان برشمرد و ابراز امیدواری کرد که معضل بیکاری با این طرح و اقدامات مشابه در منطقه ریشه کن شود.

زهرا آراستی، عضو هیات علمی دانشگده کارآفرینی دانشگاه تهران این برنامه را یک بسته آموزشی کارگاه محور معرفی کرد که توسط دانشگاه های تهران و صنعتی شریف حمایت علمی، توسط شرکت صنعت فولاد شادگان تامین مالی و توسط دانشگاه های محلی حمایت اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۹۰ نفر منتخب پس از دریافت ۱۲۰ ساعت آموزش عمومی، ۲۴۰ ساعت آموزش تخصصی و آموزش های کارگاهی بازدید محور به " ارزش آفرین" بدل خواهند شد، اظهار داشت: این اقدام هوشمندانه شرکت صنعت فولاد شادگان، آینده شهرستان شادگان را تحت تاثیری مثبت قرار داده و باعث رشد و توسعه شهر در حوزه های مختلف کسب و کار خواهد شد.

محمد رضا اکبری جوکار، استاد دانشگاه تهران هدف اصلی اجرای این طرح را شناسایی استعدادهای شهرستان شادگان و تزریق امید و اعتماد نفس در میان جوانان معرفی و تاکید کرد که با تحقق این هدف، اتفاقات بزرگی در حوزه کسب و کار به ویژه در حوزه های مرتبط با صنعت فولاد، گردشگری و کشاورزی به عنوان ظرفیت های اصلی این شهر روی خواهد داد.

در پایان مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان و مجریان طرح از مسئولان اجرایی و نخبگان شادگانی حاضر در جلسه خواستند که در اجرای گام نخست این طرح یعنی اطلاع رسانی که مهمترین فاز طرح است، همکاری کنند تا مستعدترین جوانان برای حضور و برخورداری از آموزش های این طرح شناسایی شوند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین