شنبه 14 مهر 1403 شمسی /10/5/2024 10:00:20 PM
بیرونیت عملکرد زیرمجموعه های تاصیکو در شش ماه امسال را بررسی کرد (بخش هشتم)

شرکت صنایع خاک چینی ایران، تولید، فروش و درآمد فروش داخلی خود را در شش ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد.
فروش کخاک 20 هزار تن بالا رفت

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این شرکت با نماد بورسی کخاک، در شش ماه امسال 267 هزار و 511 تن تولید داشته است. این میزان تولید به محصولات فرآوری شده، ملات خشک و محصولات درجه بندی شده مربوط می شود که بیشترین حجم تولید را در این بین، به محصولات درجه بندی شده تعلق دارد. این شرکت همچنین 177 هزار و 386 مترمکعب بلوک سبک گازی تولید کرده است. در مقایسه با شش ماه پارسال، تولید گازی این شرکت 2.2 برابر شده است.

کخاک اما توانسته در شش ماه امسال 380 هزار تن محصول بفروشد.

هر تن از محصولات فرآوری این شرکت در شش ماه امسال بیش از پنج میلیون و 800 هزار تومان، هر تن ملات خشک بیش از شش میلیون تومان و هر تن محصولات درجه بندی شده نیز بیش از 325 هزار تومان فروش رفته است. فروش این شرکت نسبت به پارسال حدود 20 هزار تن رشد کرده است.

کخاک از محل فروش داخلی محصولات خود، بیش از 781 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. در مقایسه با پارسال، درآمد این شرکت، حدود 254 میلیارد تومان رشد را نشان می دهد.

کخاک اما در بخش صادرات نیز طی شش ماه امسال فعال بوده است. طبق گزارش اعلامی، این شرکت 9950 تن محصولات فرآوری شده را صادر کرده است. صادرات بلوک گازی این شرکت نیز 2229 مترمکعب بوده است. بیش از 42.4 میلیارد تومان، درآمد کخاک از صادرات شش ماهه امسال بوده است.

این شرکت هر مترمکعب بلوک سبک گازی را با قیمت بیش از یک میلیون تومان در هر مترمکعب به خارجی ها فروخته است. قیمت فروش صادراتی هر تن محصول فرآوری کخاک نیز بالای  چهار میلیون تومان بوده است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین