شنبه 14 مهر 1403 شمسی /10/5/2024 9:52:20 PM
بیرونیت عملکرد زیرمجموعه های تاصیکو در شش ماه امسال را بررسی کرد (بخش پنجم)

شرکت کاشی و سرامیک الوند به عنوان یکی از زیرمجموعه های تاصیکو، گزارش عملکرد شش ماه امسال خود را در سامانه کدال بورس منتشر کرد.
صادرات کلوند بالا رفت

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این شرکت با نماد بورسی کلوند، در شش ماه امسال بالغ بر سه میلیون  و 759 هزار مترمربع تولید داشته که کمی کمتر از مدت مشابه سال قبل است. این شرکت کاشی کف، پرسلان و دیوار تولید می کند. بیشترین تولید کلوند در بازه زمانی تحت بررسی، کاشی پرسلان بوده است. کاشی الوند توانسته در شش ماه امسال حدود دو میلیون و 670 هزار مترمربع کاشی بفروشد. نسبت به مدت مشابه پارسال، صفروش کلوند حدود 460 هزار تن افت کرده است.

هر مترمربع از کاشی کف این شرکت در شش ماه امسال بالغ بر 151 هزار تومان، کاشی پرسلان بیش از 272 هزار تومان و کاشی دیوار نیز حدود 158 هزار تومان فروش رفته است.

کاشی و سرامیک الوند از محل فروش داخلی محصولات خود، حدود 592 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. در مقایسه با پارسال، درآمد این شرکت، حدود 93 میلیارد تومان رشد را نشان می دهد.

این شرکت اما در بخش صادرات نیز طی شش ماه امسال فعال بوده است. طبق گزارش اعلامی، صادرات کاشی و سرامیک الوند بالغ بر یک میلیون و 153 هزار مترمربع بوده است. این میزان صادرات، درآمد حدودا 199 میلیارد تومانی را برای این شرکت به دنبال داشته است. فروش خارجی و درآمد صادراتی کلوند نسبت به نیمسال مشابه پارسال به ترتیب حدود 310 هزار تن و 72 میلیارد تومان بالا رفته است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین