پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 4:44:03 AM
بیرونیت عملکرد زیرمجموعه های تاصیکو در پنج ماه امسال را بررسی کرد

شرکت معدنی املاح ایران از زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو)، گزارش عملکرد خود در پنج ماه امسال را منتشر کرد.
رشد 2.5 برابری فروش شاملا

به گزارش خبرنگار بیرونیت، طبق آنچه این شرکت (با نماد شاملا در بورس تهران)، به سامانه کدال اعلام کرده،  تولید، فروش و درآمد فروشش نسبت به پنج ماه پارسال بالا رفته است.

کل تولید شاملا در پنج ماه امسال، حدود 112 هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال، هزار تن رشد را نشان می دهد. این شرکت، پودر سولفات سدیم، نمک تصفیه شده و سولفات پتاسیم را در پنج ماه امسال به تولید رسانده است. بیشترین تولید این شرکت به پودر سولفات سدیم مربوط می شود.

طبق گزارش منتشره در کدال، این شرکت حدود 117 هزار تن فروش در پنج ماه امسال داشته که نسبت به مدت مشابه پارسال، حدود پنج هزار تن رشد را نشان می دهد.

از دل فروش پنج ماهه شاملا، بیش از هزار میلیارد تومان درآمد نصیب این شرکت شده است. با این حساب، درآمد فروش داخلی شاملا حدودا 2.5 برابر شده است.

این شرکت نزدیک به 20 هزار تن صادرات نیز داشته که بالغ بر هزار تن کمتر از پارسال است. با این حال، درآمد صادراتی این شرکت از محل افزایش قیمت، بیش از پارسال بوده و رقم 57 میلیارد و 200 میلیون تومان را ثبت کرده است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین