پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 4:47:09 AM
بیرونیت عملکرد پنج ماهه شرکت فرآورده های نسوز را بررسی کرد

شرکت فرآورده های نسوز ایران به عنوان یکی از زیرمجموعه های تاصیکو، پنج ماه امسال را با رشد تولید و درآمد فروش نسبت به مدت مشابه پارسال پشت سر گذاشته است.
رشد 33 درصدی تولید کفرا

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این شرکت (با نماد کفرا در بورس) 23 هزار و 181 تن تولید در پنج ماه ابتدایی امسال داشته است. در مقایسه با تولید مدت مشابه پارسال، این شرکت توانسته 33 درصد به تولید خود بیفزاید.

کفرا در این مدت 19 هزار و 372 تن محصول را به فروش رسانده که نسبت به پارسال افت 12 درصدی را نشان می دهد.

آجرهای شاموتی، قلیایی، آلومینی و  کربن منیزیتی به علاوه مواد ویژه قلیایی، شاموتی و آلومینی، مجموع تولید کفرا در پنج ماه نخست امسال بوده است. بیشترین تولید این شرکت به آجرهای شاموتی و بیشترین فروش آن نیز به آجرهای آلومینی اختصاص یافته است. همچنین آجرهای کربن منیزیتی کمترین میزان فروش را با رقم 361 تن در بین محصولات کفرا به خود اختصاص داده است.

طبق گزارش ارائه شده به بورس، کفرا در پنج ماه نخست امسال بیش از 520 میلیارد تومان درآمد از ناحیه فروش داخل داشته است. در مقایسه با پنج ماه پارسال، درآمد فروش این شرکت 142 میلیارد تومان بالا رفته است.

گران ترین محصولی که کفرا می فروشد، آجرهای قلیایی است که هر تن از آن در پنج ماه امسال بیش از 49 میلیون تومان قیمت داشته است. ارزان ترین محصول این شرکت نیز مواد ویژه شاموتی است که قیمت آن در هر تن بالای هشت میلیون تومان است.

کفرا در پنج ماه امسال 50 تن صادرات نیز داشته، حال آنکه صادرات این شرکت در پنج ماه پارسال، 869 تن بود.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین