دوشنبه 26 شهريور 1403 شمسی /9/16/2024 10:25:18 PM
بیرونیت بررسی کرد

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین پنج ماه امسال را با رشد در بیشتر آیتم ها پشت سر گذاشت.
تولید گهرزمین 12 درصد بالا رفت

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این شرکت با نام بورسی کگهر، در پنج ماه نخست سال جاری به رقم تولید 27 میلیون و 500 هزار تن رسید.

در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گهرزمین توانسته تولید خود را بالغ بر سه میلیون تن (معادل 12 درصد) بالا ببرد. کنسانتره سنگ آهن، گندله، سنگ آهن دانه بندی شده و کلوخه سنگ آهن محصولات تولیدی این شرکت در پنج ماه امسال بوده اند.

بیشترین تولید این شرکت به کلوخه سنگ آهن با رقم بالای 10 میلیون تن اختصاص دارد.

این شرکت اما رقم فروش بیش از هشت میلیون و 257 هزار تن را در انتهای مرداد امسال به ثبت رسانده است. در مقایسه با پنج ماه مشابه پارسال، فروش گهرزمین بالغ بر یک میلیون و 500 هزار تن رشد داشته است.

گهرزمین اما از محل فروش داخلی خود بیش از 29 هزار و 450 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. در مقایسه با پنج ماه پارسال، این شرکت توانسته هفت هزار و 300 میلیارد تومان درآمد بیشتری کسب کند.

گهرزمین اما طی پنج ماه امسال در بخش صادرات هم فعال بوده، به نحوی که بیش از 571 هزار و 500 تن فروش خارجی داشته است. در مقایسه با مدت مشابه پارسال، صادرات این شرکت افت را نشان می دهد. درآمد فروش خارجی پنج ماهه گهرزمین در سال جاری بیش از 2800 میلیارد تومان بوده است. گهرزمین گندله و نرمه گندله را صادر می کند که سهم اعظم به گندله اختصاص دارد.

این شرکت هر تن گندله را با قیمت بیش از پنج میلیون تومان به خارجی ها می فروشد. قیمت هر تن نرمه گندله صادراتی این شرکت نیز در پنج ماه ابتدایی امسال بیش از سه میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین