به گزارش بیرونیت، آخرین مهلت تحویل پیشنهادات تا ساعت ۱۶ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۱۸ می باشد.
محل تحویل پاکتها:
۱. دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت فولاد غدیر نی ریز به آدرس : تهران، خیابان بخارست، کوچه چهاردهم غربی، پلاک ۱۷. کدپستی ۱۵۱۴۸۱۹۷۱۱ دبیر کمیسیون معاملات تلفن ۸۸۷۵۴۳۰۵-۰۲۱
۲. دبیرخانه قراردادها واقع در محل مجتمع به آدرس : استان فارس، شهرستان نی ریز، کیلومتر ۵۰جاده نی ریز- سیرجان ، دفتر مدیریت حقوقی و قراردادها کدپستی: ۷۴۹۱۶۱۷۸۳۱ تلفن: ۵۳۸۵۴۱۲۴-۰۷۱
متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه بایستی مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال را به حساب شبای شماره ۰۷ ۳۰۶۰ ۲۹۳۹ ۰۰۲۲ ۰۰۰۰ ۰۱۷۰ ۸۲ IR به نام شرکت فولاد غدیر نی ریز در بانک ملی(غیر قابل استرداد) واریز نمایند.
تضمین شرکت در مناقصه : بصورت سپرده در حساب مناقصه گزار (مصرح در اسناد مناقصه) و یا چک صیادی به مبلغ ۱،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ریال (یک میلیارد و پانصد میلیون ریال) در وجه شرکت فولاد غدیر نیریز میباشد.
اعتبار پیشنهادات ۶۰ روز از تاریخ اتمام مهلت تحویل پیشنهادات و با قابلیت یکبار تمدید میباشد.
نحوه فروش و دریافت اسناد: متقاضیان میتوانند در صورت تمایل با ارسال تصویر درخواست کتبی (شامل نام مناقصه و نام و نام خانوادگی مناقصه گر، شماره تلفن تماس ثابت و همراه) و تصویر فیش واریزی به شماره فکس ۸۸۷۵۴۳۰۵-۰۲۱ داخلی۶ و یا آدرس ایمیل شرکت به نشانی Tender@nghsco.ir (و اطلاع به داخلی ۱۱۴) اسناد این مناقصه را خریداری نمایند، پس از بررسی درخواست و فیش واریزی، فایل کامل اسناد مناقصه برای مناقصه گر ارسال خواهد شد.شایان ذکر است دریافت اسناد نیازمند هیچگونه مراجعه حضوری نمیباشد.
شرکت فولاد غدیر نی ریز در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادها مختار است.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست