سه شنبه 27 شهريور 1403 شمسی /9/17/2024 12:01:48 AM
بیرونیت عملکرد بانک گردشگری در چهار ماه امسال را بررسی کرد

بانک گردشگری در گزارشی تحت عنوان فعالیت یک ماهه منتهی به 31 تیر 1403، جزئیات عملکرد خود در سال جاری تا پایان تیر ماه را به اطلاع سهامداران رسانده است.
سود انباشته 2.6 همتی بانک گردشگری

به گزارش خبرنگار بیرونیت، این بانک که با نماد "وگردش" در بورس تهران حضور دارد، درآمدهای عملیاتی محقق شده خود در چهار ماه نخست امسال را اعلام کرده است. طبق اعلام بانک گردشگری، سود انباشته این بانک در انتهای تیر امسال بیش از 2600 میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای محقق شده این شرکت در پنج بخش مختلف شامل تسهیلات، سپرده گذاری، اوراق بدهی، سرمایه گذاری ها و کارمزد به دست آمده است.

در ستون "جمع درآمد محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان تیر 1403" آمده که بانک گردشگری از محل تسهیلات پرداختی طی چهار ماه ابتدایی امسال، حدود هفت هزار و 800 میلیارد تومان درآمد داشته است. همچنین در ماه تیر به تنهایی بیش از 1300 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات پرداختی نصیب بانک گردشگری شده است.

بخش کارمزد نیز درآمد بالغ بر 937 میلیارد تومانی را نصیب بانک گردشگری در چهار ماه امسال کرده است. در ماه تیر نیز این بانک درآمدی بیش از 113 میلیارد تومان از محل کارمزد داشته است.

آیتم بعدی، به درآمدهای حاصل از اوراق بدهی مربوط می شود. در این بخش نیز بانک گردشگری توانسته حدودا 370 میلیارد تومان درآمد کسب کند. از محل سپرده گذاری نیز بانک گردشگری درآمد بالغ بر 38.4 میلیارد تومانی در چهار ماه سال جاری داشته است. در نهایت، درآمد حاصل از سرمایه گذاری های بانک گردشگری در چهار ماه سال جاری نیز چیزی حدود چهار میلیارد تومان بوده است. این بانک در تیر ماه امسال توانسته در مجموع بالغ بر هزار و 450 میلیارد تومان درآمد از محل های پنج گانه کسب کند. کل درآمد عملیاتی محقق شده بانک سینا در انتهای تیر امسال (چهار ماه سال جاری) چیزی حدود 9.2 هزار میلیارد تومان بوده است.

بانک گردشگری اما در گزارش خود آخرین وضعیت تسهیلات اعطایی (مخصوص چهار ماه امسال) را اعلام کرده است. بر این اساس، مبلغ کل تسهیلات اعطایی این بانک در دوره تحت بررسی، به بالای 9 هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است. در بخش "مرابحه" بانک گردشگری رقم حدودا 2.5 هزار میلیارد تومان را ثبت کرده است.

این بانک در بخش مشارکت مدنی نیز حدود 2.4 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخته است. در حوزه فروش اقساطی نیز بانک گردشگری بالغ بر 773 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی طی دوره تحت بررسی داشته است. بانک گردشگری در دوره تحت بررسی، بیش از 152 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخته است.

 



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین