پنجشنبه 14 تير 1403 شمسی /7/4/2024 6:11:33 PM
با هدف آشنایی خدمات دولت الکترونیک به شهروندان صورت گرفته است:

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور همزمان با دهه تولید و تجارت با هدف آشنایی شهروندان با خدمات الکترونیک این سازمان و در راستای دولت الکترونیک پنج خدمت اصلی خود را که به صورت برخط برای متخصصان حوزه‌های زمین شناسی و اکتشاف، شهروندان، سازمانها و شرکت‌های خصوصی و دولتی و صاحبان کسب و کار ارائه می شود، در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ معرفی می‌کند.
حضور سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور در نمایشگاه الکامپ ۲۷

به گزارش بیرونیت به نقل از روابط‌عمومی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، این پنج خدمت در سامانه رسمی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور به نشانی www.gsi.ir و نیز پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir قابل مشاهده است. نوع خدمات در این پنج عنوان به صورت خدمت به شهروندان (G۲C)، خدمت به کسب و کار(G۲B) و خدمت به دیگر دستگاه های دولتی(G۲G) است.

این پنج خدمت شامل این موارد است: خدمات فنی زمین‌شناسی و مخاطرات طبیعی که دربرگیرنده فرآیند انجام مطالعات، برداشت‌های صحرایی و ارائه اطلاعات مرتبط با علوم زمین است و در گرایشهای مختلف زمین‌شناسی در قالب نقشه‌ها، اطلس‌ها، گزارش‌ها و تحلیل‌ها ارائه خواهد شد. خدمت بازدید از موزه علوم زمین که با توجه به نقش حاکمیتی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در انجام بررسی‌های زمین‌شناسی و اکتشافی و لزوم حفظ مستندات تخصصی در قالب ایجاد موزه‌ها و پارک‌موزه‌های تخصصی این خدمت ایجاد شده است. دامنه ارائه این خدمت شامل بازدید از موزه‌های تخصصی علوم زمین، پارک موزه‌ها و ارائه خدمات تخصصی در این حوزه خواهد بود.

خدمات فنی اکتشاف ذخایر معدنی خدمت بعدی بوده که دربرگیرنده فرآیند انجام مطالعات، برداشتهای صحرایی و ارائه اطلاعات مرتبط با اکتشاف ذخایر معدنی با بهره‌گیری از متخصصان و سیستم‌های سخت افزاری و نرم افزاری به‌روز است. خروجی این خدمت شامل نقشه‌ها، گزارشها، تحلیلها و معرفی مناطق امید بخش معدنی است. همچنین خدمات تولید و ارائه مطالعات پایه، داده‌های توصیفی و رقومی زمین‌شناسی و اکتشافی که در برگیرنده فرآیند ارائه اطلاعات و داده‌های مورد نیاز متخصصان، سرمایه‌گذاران و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی است. دامنه ارائه این خدمت حوزه علوم زمین و معدن است.

خدمات آزمایشگاه زمین‌شناسی و اکتشافی آخرین خدمت بوده که دربرگیرنده فرآیند انجام مطالعات و خدمات مرتبط با شناسایی کمی و کیفی عناصر و انجام روش‌های گوناگون آنالیز آن است.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور در سالن ۴۴ همراه با وزارت صنعت، معدن و تجارت، میزبان علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

لینک مشاهده ویدئو:

https://gsi.ir/file/download/news/668125cfae552-1000105434.mp4



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین