دوشنبه 5 آذر 1403 شمسی /11/25/2024 5:17:10 AM
  • گروه مطلب:| خبر| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:5837
  • زمان انتشار:چهارشنبه 12 تير 1398-13:52
  • کاربر:

نخستین دوره ممیزی داخلی نظام مدیریت رضایت مشتری، راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان، براساس استاندارد بین المللی iso 10002 و نظام مدیریت رضایت مشتری و همچنین راهنمایی‌هایی برای پایش و سنجش بر اساس iso 10004 ویرایش ۲۰۱۸ با هدف صحه گذاری بر تامین نیازمندی‌های این دو استاندارد مرجع کسب گواهی، در فولاد خوزستان برگزار شد.
نخستین دوره ممیزی داخلی نظام مدیریت رضایت مشتری در فولاد خوزستان

به گزارش معدن‌نامه، به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این جلسه ۱۲ تیرماه ۹۸، در محل دفتر مدیریت تحقیقات فروش و بازاریابی فولاد خوزستان با حضور سرممیز محمود اکابر، مدیر تضمین کیفیت انجام شد. 
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت اظهار داشت: براساس نتایج حاصل از تحلیل یافته های این دوره ممیزی داخلی، اقدامات اصلاحی مورد نیاز تعیین و در سطح سازمان به اجرا گذاشته می‌شود.
وی افزود: طبق روال استاندارد در روزهای آینده جلسه بازنگری مدیریت و پس از آن پیش ممیزی شخص ثالث برای حصول اطمینان از طراحی و استقرار این نظام های مدیریت انجام می شود.
مدیر تضمین کیفیت در پایان خاطر نشان کرد: نتایج حاصل از تحلیل یافته های ممیزی و نظام مدیریت، جایگاه ویژه‌ای در بهبود فرآیند توجه به نیازهای مشتریان و توسعه فرآیندهای کسب و کار داشته و مشتریان شرکت فولاد خوزستان از سطح خدمات بهتری در فرآیند ارتباطات برخوردار خواهند شد.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین