جمعه 30 شهريور 1403 شمسی /9/20/2024 9:23:08 AM
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران پیشنهاد کرد:

رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در بازدید از مس سرچشمه گفت: با توجه به شناختی که از مجموعه‌های معدنی و صنعتی کشور دارم، مجموعه مس می‌تواند به‌عنوان یک الگو مطرح باشد.
مس؛ الگویی برای مجموعه‌های معدنی و صنعتی

به گزارش معدن نامه، محسن جلال‌پور با بیان این مطلب و تاکید بر این‌که کارها و فعالیت‌هایی که در شرکت مس انجام می‌شود، تضمینی برای آینده استان کرمان و کشور است، گفت: صنعت مس مرهون تلاش‌های مهندس مرادعلیزاده در این دوره و دوره قبلی بوده و کارهایی که در این‌جا اتفاق افتاده، تضمینی برای آینده استان و کشور است.
وی افزود: اقدامات صنعت مس در مجموعه مس سرچشمه، بسیار ثروت‌افزا و اشتغال‌آفرین و از همه جهت قابل‌ تقدیر است؛ به‌ویژه نظم و انضباط و اهمیت به مسائل امنیتی و سلامتی کارگران برای من قابل‌ توجه بود.
جلال‌پور روند و استانداردهای کاری در مس سرچشمه را هم‌گام با تکنولوژی روز دنیا دانست و ادامه داد: آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد و در مس سرچشمه پیش می‌رود، نشان می‌دهد که ما با دنیا همراه هستیم و آینده مس با این روندی که دنبال می‌شود، بسیار روشن است.
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران همچنین گفت: نگرانی من از شرایطی است که گاهی اوقات از بیرون تحمیل می‌شود و باعث می‌شود مدیران نتوانند کارهای علمی و کارشناسی خود را درست انجام دهند.



منبع: مس پرس

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین