جمعه 30 شهريور 1403 شمسی /9/20/2024 4:11:14 AM
واکنش مدیرعامل چادرملو به مجوز زیست محیطی D19

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: همواره خود را متعهد و ملزم به رعایت تمامی ضوابط زیست محیطی می دانیم و امیدواریم بتوانیم در پهنه معدنی D19 به ذخایر مناسبی دست یابیم. 
نوریان: منطبق با اکو سیستم منطقه فعالیت خواهیم کرد/ 100 میلیون ذخیره سنگ آهن شناسایی شد

به گزارش معدن نامه، محمود نوریان ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان سازمان محیط زیست که ایجاد فضای مناسب و بوجود آمدن درک متقابل از ضرورت اجتناب ناپذیر  بهره برداری از ذخایر معدنی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کشور گفت : ما نیز همواره خود را متعهد و ملزم به رعایت تمامی ضوابط زیست محیطی می دانیم و امیدواریم بتوانیم در این پهنه معدنی به ذخایر مناسبی دست یابیم.

وی با اشاره به شناسایی اولیه ذخیر  100 میلیون تنی این پهنه معدنی  اظهار امیدواری کرد: با انجام اکتشافات اولیه بتوانیم میزان دقیق ذخایر قطعی این معدن را شناسایی کنیم.

مدیر عامل چادر ملو با یادآوری اینکه بهره برداری از این معدن سنگ آهن به طور مشترک به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و سنگ آهن مرکزی ایران  واگذار شده است گفت: همانطور که با آغاز بهره برداری از معدن چادرملو در دل کویر مرکزی و در فاصله 180 کیلومتری یزد،  اقدام به ایجاد بیش از 80 هکتار فضای سبز کردیم و نه تنها حیات وحش منطقه را برهم نزدیم بلکه امکان امنیت بیشتر فراهم کردیم، اکنون نیز خود را متعهد به ایجاد محیطی مناسب، منطبق با اکوسیستم  منطقه می دانیم.
پهنه جدید D19  در فاصله 30 کیلومتری معدن کنونی چادرملو واقع شده که با توجه به روبه پایان بودن ذخیره این معدن تا 6 سال آینده، بهره برداری از معدن D19  برای ادامه فعالیت های مجتمع عظیم معدنی چادرملو  بسیار حیاتی است.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

آخرین عناوین