جمعه 30 شهريور 1403 شمسی /9/20/2024 2:04:53 AM
خانه معدن ایران فراخوان داد:

انتخابات هیات رئیسه بانوان معدنکار خانه معدن ایران هفته آینده برگزار می‌شود.
برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیته بانوان معدنکار در هفته آینده

به گزارش معدن نامه، جلسه کمیته بانوان معدنکار روز یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و در این جلسه انتخابات هیات رئیسه بانوان معدنکار صورت می‌گیرد.
شهناز نوایی رئیس کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این جلسه تمامی بانوان علاقمند و فعال در زمینه بخش معدن می توانند شرکت کنند اما شرط تایید آنها در این کمیته این است که مسائل مربوط به فعالیت کمیته را به خوبی پیگیری کنند. در واقع بانوان معدنکاری شرکت کنند که برای پیگیری کارها وقت کافی داشته باشند تا بتوانند در این کمیته مفید واقع شوند.
او افزود: هدف تحول در هیات رئیسه کمیته بانوان معدنکار این است که افرادی در این کمیته حضور داشته باشند که علاقمند و پیگیر باشند و برای توسعه فعالیت های این کمیته تخصص لازم را داشته باشند. در انتخابات هیات رئیسه تمامی این ویژگی ها در افراد بررسی می شود و بعد اعضا رای می دهند.
به اطلاع می‌رساند، این جلسه در روز یکشنبه ۲۲ مردادماه ساعت ۱۴ در محل خانه معدن ایران تشکیل می‌شود.
بر اساس این گزارش، کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران در تیر ۱۳۹۲ با استفاده از نیروهای متخصص در معادن مختلف کشور و با هدف تهیه بانک اطلاعاتی فعالان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های زمین‌شناسی، معدن و صنایع معدنی و همچنین تسهیل در تبادل تجربیات و اطلاعات بین اعضا و سایرتشکل‌های داخلی و خارجی، بسترسازی مناسب برای از بین بردن تفکیک جنسیتی در رشته‌های دانشگاهی و همچنین پیگیری طرح «فاجد» برای کارورزی فارغ‌التحصیلان رشته زمین‌شناسی به‌ویژه برای دختران کار خود را آغاز کرد.



منبع: روابط عمومی خانه معدن ایران

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین