جمعه 30 شهريور 1403 شمسی /9/20/2024 1:30:49 AM
در همایش مشارکت کارآفرینان دانشگاه صنایع و معادن مطرح شد:

وزیر صنعت، معدن و تجارت در همایش مشارکت کارآفرینان دانشگاه صنایع و معادن ایران مطرح کرد: با روش های سنتی مدیریت نمی توانیم صنایع کشور را به روز و رقابتی کنیم.
تاکید نعمت‌زاده بر  بروزرسانی صنایع ایران/ خروجی دانشگاه های کشور با نیاز حوزه صنعت تطابق ندارد

به گزارش معدن نامه، محمدرضا نعمت زاده در همایش مشارکت کارآفرینان دانشگاه صنایع و معادن ایران مطرح کرد: با روش های سنتی مدیریت نمی توانیم صنایع کشور را به روز و رقابتی کنیم.
او افزود: سازمان مدیریت صنعتی برای تربیت مدیران متخصص در سال ۱۳۴۱ به عنوان بخش خصوصی تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ نیز ایدرو تاسیس شد و سازمان مدیریت صنعتی را زیر نظر خود قرار داد در ادامه دانشگاه صنایع و معادن هم در سال ۱۳۷۲ تاسیس و راه اندازی شد.
نعمت زاده گفت: خروجی دانشگاه های کشور با نیاز حوزه صنعت تطابق ندارد و مهارت آموزی برای فارغ التحصیلان کشور ضروری است.
او ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و معدن حدود ۲۸۰ نفر از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی را به عنوان دستیار مدیران به کار می گیرد.
مجید صفر جوهری، رییس دانشگاه صنایع و معادن در همایش مشارکت کارآفرینان در دانشگاه صنایع و معادن ایران گفت: عزم مهندس نعمت زاده در زمینه ارتقای سطح آموزشی کارکنان حوزه های صنعت، معدن و تجارت قابل تقدیر است.
او ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم و تلاش های مهندس نعمت زاده روح تازه ای در کالبد دانشگاه صنایع و معادن دمیده شد.
جوهری گفت: توسعه دوره های کاربردی و حرفه ای آزاد ویژه مدیران از مهمترین فعالیت های دانشگاه صنایع و معادن در چند سال اخیر بود.
او افزود: دانشگاه صنایع و معادن ارتقای مهارت های سرمایه های انسانی و توانمندسازی آنها را در دستور کار خود قرار داده است.



منبع: شاتا

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین