پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 5:34:04 AM
کرباسیان از بانک صنعت و معدن قدردانی کرد

رئیس هیات عامل ایمیدرو در نامه ای به افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر بازپرداخت بخشی از بدهی های معوقه کشور به بیمه های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که موجب ارتقا و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان می شود قدردانی کرد. 
بهبود رتبه ایران در بازار پولی جهان با بازپرداخت بدهی های معوقه بیمه ای

به گزارش معدن نامه، مهدی کرباسیان دراین نامه آورده است: برخود لازم میدانم مراتب قدردانی خود و سایر همکاران این سازمان را در جهت همکاری و مساعی جنابعالی و همکاران محترم بانک صنعت و معدن در خصوص بازپرداخت بخشی از بدهی های معوقه کشور به بیمه های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که منجر به ارتقا و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان خواهد شد را اعلام و ارج می نهیم.
وی افزود: به امید روزی که مرزهای توسعه یافتگی در دوران پساتحریم در دولت تدبیر و امید ، یکی پس از دیگری با درایت و سختکوشی و تلاش مضاعف دلسوزان کشور با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی پیموده و گشوده شود.
گفتنی است: بانک صنعت و معدن بازپرداخت بدهی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیمه هرمس به مبلغ 90 میلیارد تومان و بدهی های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به بیمه هرمس به مبلغ 56 میلیارد تومان و بیمه ساچه ایتالیا به میزان 220 میلیون یورو را تامین مالیی کرده است.



منبع: شاتا

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین