پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 5:08:04 AM

رئیس خانه معدن ایران از رایزنی بخش خصوصی با تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی برتر دنیا برای نوسازی معادن ایران خبر داد و گفت: درسال های آینده پروژه های بزرگی در بخش معدن ایران به بهره برداری خواهد رسید که تولید کنندگان عمده ماشین آلات معدنی جهان از جمله ژاپن می تواند در نوسازی معادن کشور تحول ایجاد کند. 
مذاکره خانه معدن با اوزاکا، ایباراکی و کوماتسوی ژاپن برای نوسازی معادن ایران

به گزارش معدن نامه، محمدرضا بهرامن که به همراه تیمی متشکل از مدیران و بزرگان عرصه معدن و عمران کشور با هدف تجهیز و نوسازی ماشین آلات معدنی عازم ژاپن شدند، اظهار کرد: هدف از سفری که با اعضای هیات مدیره خانه معدن ایران و جمعی از اعضای کمیته پیمانکاران معدنی این تشکل به کشور ژاپن داشتیم، بازدید از کارخانه اوزاکا درشهر اوزاکا و بازدید از مرکز تکنولوژی کوماتسو و کارخانه ایباراکی درشهر توکیو است.

او افزود: درسال های آینده پروژه های بزرگی در بخش معدن ایران به بهره برداری خواهد رسید که این افزایش فعالیتهای معدنی درکشور افزایش تقاضا برای راهکارهای فناورانه را در سال های پیش رو به دنبال خواهد داشت.

بهرامن ادامه داد: با توجه  به رصد بازار تقاضا برای ماشین آلات و تجهیزات معدنی طی یک دوره 7 ساله از 2014 تا 2020میلادی که به طور متوسط این بازار 8.5 درصد رشد را تجربه خواهد کرد، درانتهای سال 2020 ارزش آن به 132.8 میلیارد دلار خواهد رسید.

رئیس خانه معدن ایران تاکید کرد: در مقطع کنونی تولید کنندگان عمده ماشین آلات معدنی جهان (چین، ژاپن، کره جنوبی، ایالات متحده و کشورهای حوزه یورو) بیش از دوسوم تولیدات جهانی رابه خود اختصاص داده اند، از این رو بازدید از ماشین آلات معدنی کوماتسوی ژاپن در دستور کار هیات مدیره خانه معدن ایران قرار گرفت. چرا که در بین تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی پیشگام جهان هنوز هم می توان نام شرکت های کوماتسو، کاتر پیلار، هیتاچی، ساندویک، جوی گلوبال و اطلس کوپکو را مشاهده کرد.

او در پایان افزود: دربازار جهانی ماشین آلات بیش از650 شرکت حضور داشته که  50شرکت برتر آن بیش از80  درصداز سهم بازار را دراختیار دارند ودر سطوح ملی و بین المللی با یکدیگر در حال رقابت هستند. 



منبع: روابط عمومی خانه معدن ایران

نمایش ساده


مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین