پنجشنبه 8 آذر 1403 شمسی /11/28/2024 6:01:24 PM
  • گروه مطلب:| گزارش| معدن| فارسی|
  • کد مطلب:28541
  • زمان انتشار:سه شنبه 5 اسفند 1399-7:46
  • کاربر:
در روابط عمومی مبارکه چه خبر است؟

تغییر مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه یکی از نقاط منفی کارنامه حمیدرضا عظیمیان در این شرکت بود.
فولاد مبارکه یا پایگاه بسیج محلات اصفهان؟

او که می‌داند رفتنی است و با این تغییر و تحولات نمی‌تواند خللی در تصمیم گرفته شده ایجاد کند در اقدامی ترابی را از مدیریت روابط عمومی این شرکت عزل و به‌جای او نباتی‌نژاد را از بدنه شهرداری اصفهان به عنوان مدیر جدید روابط عمومی این شرکت برگزید.

نباتی‌نژاد از چهره‌های اصولگرا بوده و در طول فعالیت خود در این شرکت، فولاد مبارکه را با بسیج محله‌شان اشتباه گرفته است.

غافل از اینکه این شرکت سرمایه‌ای ملیست که با بودجه بیت‌المال و قانونی فراتر از قوانین مجلس و با تصمیم حاکمیت ساخته شده است.

طبیعتا مدیریت روابط عمومی این شرکت بهتر است فردی ملی‌گرا و نه منطقه‌گرا باشد تا فولاد مبارکه را با عینک ایران ببیند و دغدغه‌های این شرکت را به دغدغه نمایندگان اصفهان و اعتقادات شخصی تنزل ندهد.

کل هنر مدیریت جدید روابط عمومی این شرکت در بدو ورود توییتی در خصوص ۲۲ بهمن بوده است و آن را برای رسانه‌ها فرستاده تا افکار شخصی‌اش را بازنشر کنند حال اینکه چنین توییت‌هایی را اصولا مقامات سیاسی منتشر می‌کنند نه مدیر تازه وارد روابط عمومی یک شرکت بزرگ.

فولاد مبارکه جای تبیین افکار ایدئولوژیک نیست و مدیر روابط عمومی این شرکت بهتر است در جهت تبیین اهداف کلان صنعت فولاد به‌ویژه فولاد مبارکه گام برداشته و آنجا را به محلی برای ترویج اندیشه‌های خود نکند.

🔹آنچه مسلم است اینکه روابط عمومی یک شرکت همواره بهتر است با رسانه‌ها تعاملی دوسویه داشته باشد و افرادی را برای ارتباط با رسانه‌ها انتخاب کند که همواره در دسترس بوده و پاسخگوی پرسش‌های آنان باشد.

🔹بهتر است تا مدیران روابط عمومی این شرکت چند روزی را برای کارآموزی در ذوب آهن اصفهان بگذرانند و راه تعامل با رسانه‌ها را از آنان بیاموزند. ذوب آهن اگرچه این روزها از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و منابع مالی محدودی برای حمایت از رسانه‌ها در اختیار دارد اما مدیران آن همواره در دسترس بوده و پاسخگوی سوالات فنی و تخصصی رسانه‌ها هستند.

🔹تعامل با رسانه در فولاد مبارکه فقط حمایت مالی نیست بلکه در دسترس بودن مدیران ارشد بزرگترین کارخانه تولید کننده فولاد در کشور هم نیاز است تا پرسش خود را از مدیران مربوطه مطرح کنند وگرنه تولید یکطرفه مطلب و گزارش در راستای حمایت از مدیریت کلان و بازنشر آن در رسانه‌ها هنری نیست که از عهده سایر روابط عمومی‌ها برنیاید.

🔹فولاد مبارکه برای بخش‌های مختلف خود به نیروهایی نیاز دارد که در حد و اندازه‌های این شرکت باشند وگرنه ورود افراد قد کوتاه سبب خواهد شد تا کلاس این شرکت تا حد تفکر این افراد پایین بیاید.

🔹به مدیرعامل جدید این شرکت که تا چند هفته آینده حکم می‌گیرد توصیه می‌شود افرادی را در سطح روابط عمومی مبارکه قرار دهد که پاسخگوی پرسش رسانه‌ها باشد نه فقط نیاز مالی آنان.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین