پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 5:29:02 AM

باتوجه به انتشار خبر کذبی با عنوان بیکاری 100 کارگر معدن در یکی از خبرگزاری ها، روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور با کذب دانستن این خبر جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.
هیچ نیروی شاغلی در معدن صبانور بیجار بیکار نشده است/ تکذیب خبر بیکاری کارگران در معدن صبانور
به گزارش معدن نامه، به استحضار مردم شریف ایران می رساند در ابتدای سال1396، با حضور جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران فاز دوم کارخانه کنسانتره شهرک در استان کردستان افتتاح گردیده و در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال علاوه بر تثبیت اشتغال 190نفر در این معدن 70 نفر نیروی جوان دیگر نیز به مجموعه شرکت اضافه گردیده است.
در روزهای غم انگیز در گذشت جمعی از معدنکاران معدن گلستان و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به نظر می رسد استفاده از تیتر عوام فریبانه و انتشار این نوع اخبار کذب بیشتر به منظور استفاده سیاسی در فضای موجود می باشد و نتیجه ای جز تشویش اذهان عمومی ندارد.
 از این رو ضمن تکذیب خبر فوق به اطلاع می رساند همان گونه که بیان شد نه تنها هیچ کسی در این مجموعه بیکار نشده اند، بلکه از ابتدای سال تا به امروز 70 نفر به مجموعه همکاران شرکت صبا نور اضافه شده است.


منبع: روابط عمومی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور

مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین