پنجشنبه 29 شهريور 1403 شمسی /9/19/2024 5:31:17 AM
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد:

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه همه اکیپ‎های امداد رسان به معدن زمستان یورت در آزادشهر اعزام شدند، گفت: ۴۰ تا ۵۰ کارگر معدن بر اثر انفجار در معدن به دام افتادند.
انفجار در معدن زغالسنگ آزادشهر/ هنوز آمار آسیب دیدگان مشخص نیست

به گزارش معدن نامه، صادقعلی مقدم ظهر امروز اظهار داشت: معدن زمستان یورت در آزادشهر در جاده خوش‌ ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود بر اثر انفجار گاز دچار حریق شد و خبرها حاکی از آن است که 40 تا 50 کارگر در معدن به دام افتاده‎اند.

او تصریح کرد: انفجار معدن بر اثر گاز در همه دنیا اتفاق می‎افتد و شرایط امداد رسانی خاص خود را دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه همه اکیپ‎های امدادرسانی به این معدن اعزام شدند، افزود: با توجه به اینکه امدادرسانی به اینگونه حوادث نیاز به متخصصین دارد از معادن اطراف نیز که اکیپ‎های مخصوص خود را دارند برای کمک به آزادشهر اعزام شدند.

مقدم تاکید کرد: خود معدن نیز امدادگران مخصوص به این کار را دارند و در محل حضور دارند و همچنین اکیپ‎های اورژانس، هلال احمر به محل اعزام شدند.

فرماندار آزادشهر آمار آسیب دیدگان را تائید نکرد

بنا بر گزارش مهر، هرچند خبرهای منتشره در فضای مجازی از آسیب دیدن ۴۰ کارگر در این حادثه خبر می‌دهند اما حبیب شفایی، فرماندار آزادشهر اظهار کرد: علت و عمق این حادثه هنوز مشخص نیست و آمار منتشره در خصوص آسیب دیدگان این  انفجار صحت ندارد.

شایان ذکر است، مردادماه سال گذشته هم حادثه در معدن قشلاق آزادشهر یک کشته و دو زخمی برجای گذاشته بود.

بر اساس این گزارش، در این معدن حدود 500 کارگر کار می کنند و این معدن بخش عمده زغال معادن شرکت صنعتی معدنی شمال شرق شاهرود را تامین می کند.



مطالب مرتبط



نظر تایید شده:0

نظر تایید نشده:0

نظر در صف:0

نظرات کاربران

نظرات کاربران برای این مطلب فعال نیست

آخرین عناوین